2009-01-29

Lösa rykten

Hej, eftersom min blogg är helt och hållet baserad på lösa rykten så kan jag köra det här just precis nu som det är: tydligen ska man just nu blogga om vad man gjorde för ett år sedan, så jag repriserar ett inlägg från för ett år sedan (minus (eller plus, beroende på åt vilket håll du räknar)):

Nu är jag hemma igen. Bara så att ni vet. Sitter och myser till "Blood runs from the altar" av Grotesque. Tågresan var sådär. En tant satt framför mig och hostade intensivt hela vägen från Stockholm till Malmö. Livet är som en trädgård. Lucifer smyger i skuggorna.


Så intressant och livfullt det plötsligt blev här hemma på bloggen. Vilken grej! Nu kör vi! Nu dör vi! Nu stör vi!

Nu lugnar vi oss.

(Och så vidare: "FEL Den sammanlagda längden av alla etiketter får vara högst 200 tecken." Hello, vilket jävla as till sopa var det som skrev den koden? Vänligen underteckna nästa gång!)

Inga kommentarer: