2010-08-01

Norberg 2010


Vi åkte bil. Det gick bra. Sen tog batteriet i min telefon slut.

Vi drack öl och vin och sprit. Det gick bra. Johan dök upp. Henrik, Natasha och Jens dök upp. Det regnade horizontellt. Partytältet var ett genidrag. Utan det hade vi suttit i våra tält i två dagar.

Vi fortsatte sitta i regnet. Hecate värmde oss med ett stört uppträdande. Niklas och Kim dök upp. Anders och Raquel dök upp. Johans stol gick sönder. Jag hade svårt att sova. Petter sålde öl.

Plötsligt dök solen upp. Det var bra. Labelable var kul. Pizzan var god, men meningarna gick isär om pizza-salladen. Zabutom var bra. Jag sov mig igenom en noise-konsert. Sen sov jag i tältet.


Vi åkte bil. Det gick bra. Det var varmt. Vi åt på McDonalds. Vi drack kaffe på Statoil.

Det var lika bra i år som förra året, fast jag hade högre förväntningar. Det var sämre väder. Det var mindre bas i Mimer. Tiden stannade inte.

2 kommentarer:

Olof sa...

Själv hade jag det så här för några dagar sedan:

Jag och Moxuan var på väg ut från en tunnelbanestation.
Då träffade vi på en man.
Mannen var en kvinna.
Då träffade vi på en man.
Denne man var inte samme man som den tidigare mannen.
Mannen var polis.
Mannen frågade om jag hade mitt pass på mig.
Jag svarade nej.
Mannen bad mig komma med till en polispiket.
Då träffade vi på en man.
Denne man satt i piketen och berättade att man måste ha sitt pass med sig.
Vi pratade ett tag.
Jag accepterade faktum och lovade att ha med mig passet i framtiden.
Vi gick ur piketen och tillbaka till tunnelbanestationen.
Då träffade vi på en man.
Denne man var den som först hade stoppat på sig.
Jag hejade och han hejade tillbaka.
Hejdå!

puterman sa...

Bra!