Visar inlägg med etikett De som säger att allt är bra är inte att lita på. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett De som säger att allt är bra är inte att lita på. Visa alla inlägg

2008-07-25

Hey Princess

I whisper your name until the morning comes.

Jag tycker att de som säger att Kina är ett helvete borde åka dit och kanske ta en titt på skiten. För mig som är teoretiskt intresserad borde det gå att fundera kring var vi själva kommer ifrån.

Men slira inte in på de plushiga hotellen.

Ta en titt på stan. Jämför gärna med t.ex. Göteborg. Försök skapa er en egen bild. För det är inte så illa. Ta en titt omkring er.