2007-12-28

Pittipana svenska sallat

Jag befinner mig i föräldrahemmet i Alunda.

Från julen kan jag rapportera att Super Mario Galaxy är riktigt fett. Är det det bästa spelet någonsin som alla i hela världen tycker? Kanske, vad vet jag, jag spelar ju inte spel i vanliga fall.

Igår lyssnade jag på den nästan helt färdigmixade nya Apoteket Apan-skivan. Den blir bra. En av låtarna finns på myspace. Myspace är så jävla lamt, men ändå.

Nyår blir det på buzzies dödsrejv i Norrköping. Har min tid kommit? Jag skulle tro det.

Tour de ski har startat. Fan vad mycket skidor det blir nu. Fan vad bra. Fan.

6 kommentarer:

puterman sa...

Just det, en sak jag glömde att invända mot produktionen på Apans skiva var att det var lite dåligt med brus. Men det kanske bara är jag?

Anonym sa...

Du kanske skall överväga att använda resten av mellandagarna till att producera ditt, sedan länge utlovade, längdskidåkningsmanager-spel? Scenen behöver det, jag tror du inser det du också.

Anonym sa...

Jo, och Super Mario Galaxy är förmodligen julens bästa spel. Svårt att hålla rätt på riktningar bara, men på ett sätt är det lite som i verkligheten.

Anonym sa...

apoteket apans skiva va e den? leecha

puterman sa...

twoflower: Jag står som en åsna mellan två hötappar: ska jag satsa på längdskidåkningsspelet eller violinistmanagerspelet? Jag kan inte bestämma mig. Dessutom är det fortfarande ingen som har donerat en Super-CPU till mig, vilket jag tror behövs för längdskidåknngsspelet.

puterman sa...

mr cool: Den är _nästan_ klar. Jag väntar mig release senast 2011.