2009-03-24

Min hörnsten i tillvaron

Kanske inte dagens roligaste, men dagens någonting i alla fall, t.ex. dagens wtf: jag blir helt oprovocerat uppringd av Cornerstone, som tydligen har fått tag på mitt nummer för att jag gick på Öredev i höstas. Säljaren var förvånad över att jag inte visste vilka de var, och även över att jag inte var intresserad av deras tjänster, vilka jag inte visste vad de var.

Efteråt var jag tvungen att kolla in webbsidan, och tydligen hade jag gjort helt rätt i att snäsa av dem. De erbjuder ingenting som skulle kunna hjälpa mig på något sätt. "Vilken kompetens behöver du i din arbetsroll?" står det på deras webbsida. Jodå, så att...

Men visst är det kul med lite IT ibland?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men är du verkligen säker på att du inte vill investera fem minuter i kompetensoptimering?

Giltiga svar är:

1) Jag vill inte investera fem minuter nu och går därmed miste om en möjlighet att utveckla mina möjligheter till kompetensoptimering.
2) Jag inser mina möjligheter och vill bli en stjärna inom IT, så därför investerar jag glatt fem minuter!

Anonym sa...

1999