2008-09-18

By popular demand: Min åsikt om Arbogarättegången

Jag har pratat om det här tidigare, men när last.fm äntligen verkar ha fått igång sin nedladdningstjänst, så att det faktiskt går att använda den till att ladda ner musik, så måste alla (jag sa ALLA, det inkluderar DIG) ladda ner Pilot of the Futures skiva, som de haft den goda smaken att lägga upp för gratis nedladdning, istället för att försöka tjäna pengar på den, misslyckas och som ett resultat av detta tröttna på allt vad musik heter. Som DU skulle ha gjort.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Alla måste titta. Det säger jag nu yo

Anonym sa...

hey puterman write something about snakes

Anonym sa...

måste man trycka på varenda jävla spår för sig för att få ner skiten? "ladda ner"-knappen leder till inga sökträffar hos 7digital/itunes iallafall. vilket oändligt besvär. inte har du delat ut dom med itunes heller.

men som de vise säger, 'delade motgångar är dubbla motgångar'.

puterman sa...

Jag tror att möjligheten att ladda ner låtar från last.fm mest finns där för marketing-syften. Det var fint av dem att fixa så att det faktiskt funkar nu, men om de dessutom kunde se till så att det vore enkelt så vore det ännu bättre. Jag håller inte andan.

Anonym sa...

Det kanske kommer att bli lika enkelt som att ladda ned RealPlayers open source-projekt Helix var.