2008-09-05

Eastern Conference

Hej, nu är jag tillbaks. Jag har varit på KOMFERANS (ej att förväxlas med KOMFIRMASION) igår och idag, medan vårt kontor flyttas från Norra Vallgatan till mittemot kyrkogården vid Gustaf Adolfs torg. Vi var till något ställe i norra Skåne där Carl XV tydligen brukade hänga och spela biljard. Vi skrev saker med tuschpenna på papper. Jag hoppas att jag kommer slippa tuschpennor och klipp och klistra i framtiden. Det var inte kul på lågstadiet och det är inte kul nu. Men annars var det ganska trevligt. Vinet var helt okej, men den vegetariska maten var ganska misslyckad. De animaliska alternativen var tydligen mycket bättre.

Jag har spelat in cirka 45 timmar video med min mobil, som jag ska klippa ihop till en storslagen dokumentär så småningom. Och när ska Boyzone egentligen återförenas?

4 kommentarer:

jonas sa...

2011, tror jag.

Anonym sa...

Redigera inte. Åk istället runt på en episk resa till alla släktingar och tvinga dem titta igenom allt material, precis som vanligt fôlk gör.

puterman sa...

Det var den ursprunliga idén, men jag är helt enkelt för snäll för att utsätta andra för långa sekvenser där nördar sitter och snackar skit på en buss.

hjon sa...

The Boyzone of House and Techno?