2007-02-04

Ögon

Tänkte bara berätta att Andreas Mattssons The Lawlessness of the Ruling Classes är bra. Fin popmusik, fin popproduktion, fin poprulltårta till kaffet efteråt. Och kaffe, det måste man ju dricka. Eller måste och måste, man kan ju låta bli, vissa dricker t.ex. te istället, vilket verkar lite underligt, men det finns folk till allt. Annars kan man med fördel byta ut kaffet mot snus. Däremot tror jag att ett totalförbud mot cigaretter vore bra. Cigaretter luktar illa, smakar illa och får en att må allmänt dåligt. Dessutom dödar de. Inte bara dig, utan barn och gravida kvinnor i din omgivning. Fy fan!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Andreas ser verkligen ut att behöva sluta röka!!

puterman sa...

Men röker han då? Jag vet inte!

Anonym sa...

För egen del tycker jag kaffe är en sådan där sak som borde förbjudas. Jag slutade med det i en månad, och tog sedan upp det igen då och då när jag är trött, som i helgen exempelvis. Då kan man inte sova och en känsla av allmänt obehag och doom uppfyller en. Nej, diverse juicer och gingko biloba är vad man _ska_ dricka, rentav vad som är objektivt rätt att dricka. Det har Danne Nordling berättat för mig.

Anonym sa...

Wap-ba biloba, walap bam-bam

puterman sa...

little bitchard: Man skämtar inte om gingko biloba!

Anonym sa...

Du har rätt. Det skämtas om gingko biloba är en bättre frasering.