2007-05-15

Fuckups vi minns

Jo, för jag är ju hemma nu. Jag trodde att det var imorgon jag skulle åka, men så var det inte, det var idag. Det kom jag på sent igår natt. Sen fick jag inte så mycket sömn, och inget avslutande tokshoppande. Istället fick jag 10 förkylda timmar nedtryckt i ett flygplanssäte. Allt gick i alla fall väldigt smidigt och nu är det skönt att vara hemma igen.

Jag återkommer med the ultimate showdown: vilket är det (enligt min subjektiva åsikt) objektivt bästa landet av Kina, Sydkorea och Japan? Det kommer tävlas i kategorier som mat, natur, coolhet, mobiltelefoner, TV etc.

Medan ni håller andan i väntan på detta så bör ni läsa "Tiden det tar" av Hanne Örstavik. Det kanske finns bättre romaner, men jag kan inte komma på någon på rak arm.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"vilket är det (enligt min subjektiva åsikt) objektivt bästa landet av Kina, Sydkorea och Japan?"

Nordkorea är bäst.

ul7 sa...

Jong the rest