2007-05-06

Tjong i ballongen, mina kära herrar!

Sitter och funderar på hur jag ska fixa jetlag-grejen på tisdag. Jag hade tänkt gå upp tidigt på morgonen ett tag innan jag åkte, men jag glömde bort det, så nu är jag mer inne på quick fixes. Eftersom jag redan är för susig i huvudet för att orka räkna på saken så har jag kommit fram till att jag ska vara uppe väldigt länge ikväll, sova runt 4 timmar, tvärdäcka i 18-tiden imorgon, sova till typ 2 på natten och sen somna på planet (som avgår i 15-tiden på måndag).

Jag bedömer att risken att planen misslyckas totalt är runt 53%. Troligtvis kommer jag somna innan jag bordat planet och därmet missa det. Men who dares wins, mothafuckahz!

2 kommentarer:

puterman sa...

Observera att "därmet" inte är någon felskrivning, utan snarare Magre Mehmeds brorson.

ul7 sa...

Men hur hans systerson Mothafuckahz kom in i bilden förstod jag inte.