2007-09-30

Hemma

Nu är jag hemma igen. Konstaterade på planet hem att jag under helgen ätit åtminstone åtta trekantiga sandwichar, sådär som man tydligen gör i England.

Vi var tvungna att lämna MobileCampLondon precis när presentationerna av helgens hackande pågick, men vi hann i alla fall presentera vårt underliga försök att presentera bokmärken som moln. Resultatet var allt annat än lysande, och visar tydligt hur illa det kan gå om man sätter åtta c-programmerare på att skapa med XML. Mitt deltagande i processen var minimalt, så jag kan i alla fall skylla ifrån mig.

Allt som allt var det lite mycket Flash, mashups och design-projekt för mig, men det var kul att träffa folk från last.fm och OpenMoko och åse hur alla plötsligt verkar jobba på input-metoder för prylar med touch-skärmar.

Inga kommentarer: