2007-10-13

UFO-mocka

Det varmaste och finaste Kraftwerk har gjort är väl Man Machine, eller hur? Fan, kom igen nu då, håll med då, jag är ju din polare, fan... Det är kärlek i den produktionen, fan. Jag ska säga dig en sak, jag har tagit tjack i tjugo år, då fattar du, man har varit med om en del. Det är hur rent som helst, men samtidigt vibrerar det, eller hur? Jo för fan.

Det jag aldrig riktigt har gillat med Suede, även om jag har slagit i mig både det ena och andra till We Are the Pigs och Sleeping Pills, är att produktionen är så klinisk. Fan... Sleeping Pills, mannen! Hehe. Du fattar! Ja vafan, det är jävligt skönt att gitarren i refrängen i So Young är så jävla klar, men man stör sig ju på skiten ändå, eller hur? Som fan alltså. Inget skitsnack om Suede, men du fattar, man kan ju störa sig på grejer.

Men alltså... Ja, jag ska säga dig en sak, grabben, och lyssna nu för fan, det här är ingen jävla lek. Jag har suttit på kåken, säkert femton gånger, så det är inte vem som helst du snackar med här. Du fattar vad jag menar. Fan, jag gillar dig, men inget jävla jidder, fan, du hajar? Svara, för fan! Alltså, du ska lyssna på Drowners-covern med Flying Saucer Attack, det är fan hårt. Det är som Jesus and the Mary Chain, fast låter illa på riktigt, du fattar? På riktigt alltså.

Fan, du har inte en hundring att låna ut? Vore schysst som fan. Du vet, jag måste dra nu, har lite grejer att styra med.

Inga kommentarer: