2008-07-03

Folklig resning

Skulle hänga med på den här FRA-demonstrationen som alla andra skulle på, fast mest för att det var roligt att Johan hade köpt en megafon som han skulle spela What is Love genom, men det var så lite folk så att det inte kändes ett dugg kul. Och dessutom är jag inte så negativt inställd som alla andra, eftersom jag inte är ett dugg insatt. Inte för att jag vet om någon annan är det heller, men de flesta skiter i sådant mer än jag.

Tydligen fanns det stora missnöjet bara bland libertarianska bloggare. Som tror att någon utanför de närmast sörjande i blogosfären verkligen bryr sig om något de skriver. Men jag är tacksam så länge jag har något att post-ironisera över. Huvudsaken är att ingen vet att jag bryr mig om något.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns missnöje bland bloggosfären i stort, men det är i bästa fall en grupp på några tusen som tror bloggarna i framtiden kommer att ersätta "gammelmedia". Sveriges katter må vara i minoritet jämfört med människorna, men de är ändå fler än de bloggare som rasar mot FRA-lagen.

Det finns dock två personer som kan tänkas ha en möjlighet att vända utvecklingen i frågan, och det är Josef Boberg och Biskop Danell.

Anonym sa...

du ljuger

enligt dom som vet så var hela malmö där du kan läsa själv om du inte tror på mej:



men du läser väl bara gammal media

puterman sa...

Jag läser inte så mycket "media" alls (sedan fotbolls-EM tog slut har jag inte ens läst TV), vilket är vad som räddar mig i sådana här situationer.